• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@lemonhostel.pl

Organizujemy imprezę, cz.2 - jakie dania w menu?

Organizujemy imprezę, cz.2 - jakie dania w menu?

W poprzednim wpisie poruszyliśmy temat lokum na potrzeby eventu firmowego. Wybraliśmy restaurację z hotelem i wyliczyliśmy, że za jedno miejsce przy stoliku przyjdzie nam zapłacić od 150 do 200 złotych. Dziś skupimy się na menu i podpowiemy, jakie dania ucieszą pracowników.

Tradycyjne czy nowoczesne? Jakie menu na event firmowy?

Event to nie wesele, dlatego nie musimy się skupiać wyłącznie na daniach tradycyjnych / regionalnych. Możemy zaszaleć i pokazać swoim pracownikom własny gust. Świetnym rozwiązaniem będzie połączenia dań tradycyjnych z nowoczesnymi. Można je rozdzielić bardzo łatwo: finger foody (koreczki), przystawki i desery mogą występować pod postacią nowoczesną, zaś dania główne i zupy wraz z sałatkami powinny być bardziej tradycyjne.

Jakie dania w menu?

Podstawą będzie ciepła zupa, która rozgrzeje żołądek i przygotuje organizm na kolejne doznania. Następnie warto zapewnić pracownikom dania mięsne oraz wegetariańskie. Świetnie sprawdzą się tłuściejsze, lecz znane wszystkim potrawy: pierogi, gołąbki, krokiety, kapusta zasmażana, kotlety oraz przede wszystkim - gulasz.

Ciasta i alkohole

Zwykle po zakończeniu imprezy firmowej rozdaje się pracownikom alkohole oraz ciasta. W przypadku eventu w restauracji będziemy musieli zamówić poszczególne alkohole oraz "placki". Czy to ma sens? Naszym zdaniem tak, bo współpracownicy będą się czuli w ten sposób docenieni i wrócą do pracy w poniedziałek na pełnych obrotach!

Choć event w żadnym stopniu nie przypomina wesela - warto postawić na dania tradycyjne zmieszane z nowoczesnymi. Uważamy, że to najlepszy sposób na nagrodzenie swoich pracowników!

 

Udostępnij:

Zobacz