• Lata doświadczeń w biznesie
  • kontakt@lemonhostel.pl

Organizujemy imprezę, cz.1 - wybór lokalu

Organizujemy imprezę, cz.1 - wybór lokalu

Każdy event wymaga chociaż minimum zaangażowania, aby zadowolić wszystkich zaproszonych gości. Dzisiaj dowiecie się, w jaki sposób podejść do zorganizowania imprezy firmowej, która będzie liczyć 50 osób. Zaczniemy od wyboru lokalu, bo ma ono największe znaczenie w całej organizacji.

Lokal z cateringiem, czy restauracja z menu?

Przedsiębiorcy powinni podkreślać swój status społeczny, toteż organizacja eventu w wynajętym lokalu może być kłopotliwe z dwóch powodów: masy spraw do załatwienia oraz pilnowania zewnętrznych firm odpowiedzialnych za: ochronę, dekorację, catering, porządek na sali. Naszym zdaniem event w wynajętym lokalu nie opłaca się ani finansowo, ani logistycznie.

Restauracja z menu oraz miejscami noclegowymi

Event firmowy powinien być dograny na ostatni guzik. Pracownicy lubią czuć się docenieni, a fakt imprezy w ciekawej restauracji na pewno zmieni ich postrzeganie szefa. Za jedno miejsce przy stoliku przyjdzie szefowi zapłacić od 150 do 200 złotych. W cenę wliczone jest wszystko: catering, ochrona, sprzątanie obiektu, donoszenie dań, DJ oraz miejsca noclegowe. W przypadku 50 osób koszty mogą zatem wynieść nawet 10 000 złotych. Czy to dużo? Naszym zdaniem to niewiele, bo faktura i tak zostanie ujęta w kosztach.

Ok, wiemy już, że impreza firmowa w lokalu to jedno z najlepszych rozwiązań. Pora zająć się menu, ale to już przy okazji kolejnego wpisu. 

 

Udostępnij:

Zobacz